De toekomst onzeker…

Beste inwoners van Leersum en omstreken,

Zoals u van ons gewend bent hebben we voor 2020 weer een uitgebreid programma neergezet.
Zo is er op  29 februari een avond met muziek van Q-music in de Binder, op 27 april vieren wij uiteraard Koningsdag en op 25 april organiseren wij in de Schermerij een koffieochtend voor alle ouderen van Leersum. In de nacht van 4 op 5 mei wordt er een sportief toernooi georganiseerd in de Binder waar we met de verschillende verenigingen een breed en gevarieerd programma neerzetten.

Daarna wordt de toekomst voor de Oranjevereniging Leersum onzeker. Het huidige bestuur is al sinds 2 jaar opzoek naar nieuwe bestuursleden. De huidige bestuursleden zijn alle vele jaren aktief voor de Oranjevereniging en omdat het ‘ soms mooi is geweest’  of omdat er inspanningen of verplichtingen elders zijn bijgekomen zullen zij hun werkzaamheden voor de Oranjevereniging afbouwen. We hadden gehoopt dat we dit in de afgelopen 2 jaar langzaam hadden kunnen overdragen naar anderen die weer enthousiast zich willen inzetten. En hoewel er wel voorzichtige berichten waren heeft dit niet geresulteerd in concreet nieuwe bestuursleden, waardoor het er naar uit gaat zien dat vanaf 5 mei 2020 er geen verdere aktiviteiten door de Oranjevereniging Leersum worden aangeboden.  Mocht u interesse hebben laat het ons weten, dan kunt u dit seizoen nog meedraaien om zo wat kennis van ons over te nemen. ……

U ziet, wij hebben ons best gedaan om er weer een mooi jaar van te maken en we hopen hiermee alle inwoners van Leersum en omstreken iets leuks te kunnen bieden. Al deze festiviteiten, samen met natuurlijk de andere verenigingen die in Leersum actief zijn, zorgen er voor dat Leersum een levendige plaats blijft.

Echter, dit kunnen wij niet alleen, wij hebben uw steun hard nodig.  U kunt al vanaf € 10,00 per jaar donateur worden van de Oranjevereniging. Daarmee steunt u onze vereniging en zorgt u er mede voor dat wij deze activiteiten kunnen blijven organiseren.

Hoe kunt u ons steunen?

*U kunt zich opgeven als donateur door het formulier hiernaast te downloaden. Hiermee geeft u tevens toestemming tot het automatisch incasseren van het door u vermeldde bedrag. Het ingevulde formulier kunt u  mailen naar info@oranjeverenigingleersum.nl

*Een jaarlijkse herinnering in uw mailbox van ons, zodat u zelf uw bedrag kunt overmaken naar  de Oranjevereniging? Laat ons dan uw mailadres weten via info@oranjeverenigingleersum.nl

*Geeft u de voorkeur aan een incidentele donatie? Wij ontvangen dan graag uw bijdrage op rekeningnummer NL35RABO0158718100 tnv de Oranjevereniging Leersum. Vermeld  bij uw rechtstreekse betaling altijd uw adres en huisnummer!

U draagt de Oranjevereniging Leersum toch ook een warm hart toe?!

Wij willen u alvast hartelijk danken voor uw steun.

Graag tot ziens,

Het bestuur van de Oranjevereniging Leersum

Meld u aan voor onze nieuwsbrief